Ändrade planer!

Blir inte att sitta med Lisa på jobbet. Fika med Lisa blir det dock. Och även med Jenz. Kanonkul =) (Y)
Jag ska ut och jobba istället som BJ-dealer idag. Woho!
Mitt första egna pass jag ska köra. Nervöööst. 
Såklart jag skulle få jobba. Viste jag egentligen att jag skulle få. Klart alla vill att jag ska jobba lixom. Sveriges bästa kvinliga blonda BJ-dealer.
Så kommer jobba i Huudinge ikväll på Olearys. Så det är bara att komma dit och ta ett smakprov av mig. Mums

Nu ska jag fixa naglarna. Fransk manikyr. Måste ju ha snygga naglar om man ska jobba. Ser ju inte så fräscht ut med äckliga fingrar när man sitter som dealer kanske? Usch för äckliga naglar. Minus på dom människor som har det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0