Fett najs (Y)

Jobbat nu flera dagar. Sjukt kul som vanligt.
Praktiken är över och det har varit kul. Gissa vem som fått arbete där då? Jojuste, eran favorittjej =) Ja e alltid bäst (Y)

Längtar som satan till jul och nyår. Har ju köpt mina outfits till dom helgerna. Är så snyggt. Spec på mig :) Ska sola massa nu så ja blir brunis :)

Måste tyvärr sova nu för dom som hade hoppats på ett lika långt och bra inlägg som vanligt. Men det får bli en annan gång när jag tycker ni förtjänar att veta något om mitt underbara liv :)
Kommer lägga ut här nedan min nyårsoutfit.


Damn så snyggt! Kommer dock köpa smycken, handväska, sola och fixa
guldig nagelförlänging till till detta också.
Ansiktet tar ja inte med för man måste ju spara det bästa till sist. D.v.s
NYÅR! Då kan ni få se hur snygg man kan vara :)

Kommentarer
Postat av: Zack!!!

SÅNNA SKOR SKA DET VARA TYCKER JAG!!!

Säger snubben med ben och heels fetish loool! Dirr poperipossa

2010-02-06 @ 21:43:01
URL: http://har ingen jälva blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0