Wollol och Malou bloggar!

Hejsan!
Nu sitter jag och lillasyster här i min och Niclas lägenhet och gör absolut ingenting.
Niclas åkte till Thailand i Fredags med vänner. 1 månad ska han vara borta! Än så länge är det lika jobbigt. Men förhoppningsvis överlever jag denna månad utan honom.
Annat som är värt att nämna är att vi hade 1 år igår. Grattis till oss!

Jaja, nog med skitsnack. Nu är det ju jag och Malou som ska blogga och inte bara handla om mig!

Malou kom hit i Torsdags och vi sov hos storasyster Minna. Mysigt värre.
I Fredags tog vi det bara lugnt. Malou åkte in till stan med Minna och åt lunch med Peo (Minnas kille) medans jag var kvar hemma och sov som en stock till klockan 18.00 på kvällen. Brutalt skönt.

På Lördagen åkte jag, Malou, Minna, Peo och underbara systerdotter Molly in till stan. Malou köpte ett par riktigt snygga byxor och en stickad tröja, snyggt värre. Själv köpte jag en klänning och 2 par leggins och en supersöt vintermössa till Molly. Minna köpte även hon en tröja.

På kvällen drog jag och Malou hem till en som heter Nicklas och var med Tim och massa andra. Och senare drog vi ut på viper room. Hade en riktigt bra kväll som bjöd på det mesta. Jag och Malou lyckades nog få dom flesta blandningen av killar man kan tänka sig. Snygga, jobbiga, dvärgar, döva, efterblivna och norrlänningar. Helt sjukt! Lyckas slå den listan om ni kan så bjuder jag vinnaren på en öl! Alltid lika kul med variation! =)

Kortfattat så tyckte jag hela kvällen var lyckad och tack alla som var med och tack för taxi! =)

Avslutar med att lägga in en gammal bild på mig och syster (på den tiden när jag hade långt och svart hår, höhö)


Jag har världens bästa lillasyster<3


Ps! Glöm inte att lyssna på "Take me on the floor" som ligger ett blogginlägg nedanför. Den är aaaaawsooomeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0