Saknad

Att det skulle vara såhär outhärdligt trodde jag faktiskt inte. Niclas har nu varit i Thailand i 3 dagar bara. 3 dagar! Ja har 28 dagar kvar att klara mig själv.
Inatt var det första gången sen Niclas åkte som jag sov själv i vår lägenhet. Tomt, tomt och hemskt. Bara av att känna av denna ensamheten gjorde att jag inte kunde somna. Så inatt fick ja sova 2½ timma. Inte stabilt.
Och idag blev jag brutalt blödig. Niclas har skickat ett mejl till mig nu om hur allt går och så. Och tror ni inte att jag sätter mig och storbölar för att han skrivit. Jag är nog brutalt beroende av min pojkvän har jag kommit på.

Annars flyter nog allt på. Imorgon ska jag vara med på ett föräldrarmöte inom pingisen. Vi tränare ska presentera oss o.s.v. På Onsdag blir det skola. Direkt efter det blir det ett kort möte angående ett nytt extrajobb som ja ska skaffa och direkt efter det blir det att åka iväg och vara pingistränare. Slita slita slita! Framtiden kan nog bli ljus =)

Det är inte ens 1 månad kvar tills vi ska göra vår första makeup på andra folk och så. Min klass kommer befinna sig i Lunagallerian i Södertälje Lördagen den 26:e September. Så dom som vill komma och se när vi går Catwalk och vill få en gratis makeup av oss är varmt välkomna! Eller bara helt enkellt kolla läget. Vi kommer hålla på mellan 10.00 - 16.00.

Har just nu inget mer att tillägga.
Har däremot en bild från helgens party. Inte världens bästa bild men man får väl vara nöjd med det som finns :)


Malou, "nån kille" och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0