Långa dagar, bra dagar

Har nu börjat få långa dagar och inte mycket till fritid. Men vet du vad? Jag tycker om det!
Mina dagar börjar 05.00 då jag ska upp till skolan. Har en restid som är från 1 timme och 25 minuter till 1 timme och 45 minuter på morgonen och likaså hem.
När jag kommer hem ca 16.00-17.00 blir det en snabb måltid för att senare genast ge mig iväg till Odenplan för att vara pingistränare.
Då är jag hemma ca 21.00 och då blir det en snabb dusch och en kvällsfika. Sen blir det natti natt för mig.
Men för mig känns det bra för nu är jag sysselsatt och jag trivs med det.

En ångest går även över mig nu. För den 28:e Augusti lämnar min älskling mig en hel månad. Han reser till Thailand med vänner. Men jag unnar verkligen honom det! Vi har aldrig varit ifrån varandra så lång tid.

Imorgon kommer vi däremot att ta en riktigt mysig middag för att fira våran 1-årsdag.
Vi kommer att äta på samma restaurang som vi åt på våran halvårsdag. Restaurang Drottninggatan.

Nu måste jag verkligen sova för att orka en bra dag i skolan imorgon. Kan avsluta med att lägga in en låt som verkligen fastnat på min hjärna! Godnatt alla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0