Lady Gaga på Gröna Lund

Nu kommer bilderna och videon från hennes show på Gröna Lund.
Tyvärr är vissa bilder lite suddiga då det var knökat med folk och det var knuffandes hela tiden så det var svårt att hålla kameren still.
Videon ja spelat in kommer gillas ;)


Brutalt mycket folk. Vad jag hörde så var det 20 000 personer inne på
Grönan-området. Kan det stämma?


Fröken Gaga på en ganska sexig moped.
Påminner om Elina Gladhs moppe ( Fast Elinas moppe är rosa )

Smexigt



Rumpvisning


Ganska naket


Gaga


Någon som kan svara på hur hon lyckas sitta sådär?
Med klackskor!!



Nu kommer vidoen men jag rekomenderar att sänka ljudet en del

Kommentarer
Postat av: elina gladh

jo, d e nog samma modell som mina moppe typ ;D

2009-08-04 @ 12:09:53
Postat av: Mattias Lindblad

Jag tycker Lady Gaga är rätt dålig. Och hon är verkligen inte bra på att dansa heller så det tycker jag hon kan skippa när hon har spelningar. Hon dasnar lika kass som mig och det är väldigt illa jag dansar :P

2009-08-05 @ 12:41:56
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/
Postat av: Wollol

jag själv tycker hon är ganska roande att se på. hon är inte som alla andra på scen och det är det som blir bra då tycker jag.

2009-08-05 @ 14:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0