Dåligt Wollol!

Har varit brutalt dålig på att skriva idag! Har verkligen inte varit något vid datorn. Ursäkta mig för det!

Men iallafall. Idag vaknade jag vid halv 11. Gick upp tillsammans med Niclas och vi drog ner till Hägerstensbadet. JAG BÖRJAR BLI BRUN!  Wiho!

Efter det drog jag iväg till Storasyster Minna och hennes kille Peo och hade kräftskiva tillsammans med dom. En helt underbar kväll med många roliga och intressanta samtalsämnen. Lilla Molly var vaken ovanligt länge och var jämt brutalt hungrig!

Niclas själv åkte iväg till några kompisar och gick på bio och såg "Sommaren med Göran", någon som har sett den? Och isåfall vad tyckte ni om filmen?

På tal om ingenting börjar skolan närma sig med stormsteg. För mig kommer ingen ångest för att börja skolan som det oftast gör för dom flesta, utan jag ser verkligen fram emot att börja skolan igen! Känns som att jag äntligen hittat min drömlinje att gå. Ni som inte vet vad jag ska plugga till så ska det bli Makeup/Stylist/Frisör!

Med det så tackar jag för mig för denna dagen. Och har tyvärr inget mer att tillägga. Har ni något speciellt ämne ni vill att jag ska ta upp så är det bara att lämna en kommentar. Ju fler och olika ämnen som kan komma upp blir bara mer intressant!


Goda kräftor och ett gott sällskap gjorde kvällen perfekt!


Molly! Moster Wollols ögonsten!
Så vad tycker ni läsare att hon liknar mest på denna bilden?
Toker i snövit eller Yoda i Star Wars om hon hade varit grön?

Kommentarer
Postat av: Minna

just med den minen liknar hon faktist Yoda, men annars brukar det mest vara Toker...

mammas hjärtegull är det iallefall <3

tack systra mi för en underbar dag!!! (L)

2009-08-06 @ 23:19:58
Postat av: Jeanette

jag tycker att hon liknar en mycket söt Yoda

2009-08-06 @ 23:54:57
Postat av: Minna

btw, skaffat en blogg jag med! :)

alskademolly.blogg.se

2009-08-07 @ 11:01:16
Postat av: Anonym

vilket gymnasium börjar du på?

2009-08-10 @ 14:34:29
Postat av: gladh

jag har sett sommaren med göran. d gick inte en minut utan att jag skrattade men d kan ju bero på att jag har sämsta humorn x) hade tuggummi i käften i början men efter några skrattanfall flögg det ut typ tre meter frammåt (Y)

2009-08-10 @ 22:18:17
Postat av: Wollol

Jag har börjat på Nykvarns praktiskta gymnasium

2009-08-25 @ 21:24:52
Postat av: Wollol

Haha. Jag har hört att den ska vara typ så kul så de e nog inte din dåliga humor som är fel;) utan att du kanske har fått bra humor ;)

2009-08-25 @ 21:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0